Tuesday, January 20, 2009

kepenatan yang teramat

Minggu depan sekolah saya ada kan merentas desa. Saya sudah pun berlatih sepenuhnya (walaupun saya nih semput) kerana mahu kan pingat yang shiny tu tahun lepas saya dah menang tempat ke 26/30 hebat kan. Tetapi kali ini saya akan dapat nombor 1 kerana saya dah yakin dan tahun lepas saya terseliuh semasa larian merentas desa itu. Tiba-tiba kawan saya tiba di sebelah saya kemudian dia pecut saya dengan cepat. Saya pun bengang saya pun pecut dia balik dengan tidak merasa sakit atau penat. Bila sampai ke garisan tamat saya baru rasa penat hinga saya terpingsan dalam beberapa minit. Semasa saya sedang pingsan kawan saya dan cikgu saya menghantar saya ke bilik pesakit kemudian saya pun terjaga saya bangun-bangun lihat semua kawan saya dengan cikgu saya sedang melihat saya. Tiba-tiba mak saya muncul di tepi saya. Ibu saya sedang menelefon ayah saya yang berada di kerjanya. Ibu saya beritahu kepada saya lain kali kalau nak lari pakai kasut sukan dengan semasa lari tu bawa lah air sekali. Dengan saya berharap awak semua doa kan lah saya kalau boleh masa penyampain hadiah tu datang lah skali......

6 Comments:

Blogger puspawangi said...

Wah, tak sangka atroman ni kuat lari. opps, Atroman tentulah kuat kan...takkan pengsan pulak. nanti mama puspa doakan dapat nombor satu. Minum air 100 plus banyak-banyak.

January 20, 2009 at 6:48 PM  
Blogger :::LaKsMaNa PaLmYrA NetWork::: said...

jgn x lari...lari laju2...yg penting latihan dan stamina kena kuat

January 21, 2009 at 12:19 AM  
Blogger DrSam said...

atromen tiga ke atromen dyna ni? Good luck atromen. jangan lupa guna kuasa booster atromen bila dah nak dekat garisan penamat tu.

sebagai persiapan jangan lupa minum air banyak-banyak ye.

January 21, 2009 at 7:50 AM  
Blogger atromen said...

DRsam,

booster tuh kentut lah

January 22, 2009 at 2:01 AM  
Anonymous Batrisyia said...

adam,ni aiman....nama ni nama eldest sister...pergi blog ni...http://saraahmad.blogspot.com .Nanti main game tic tac toe...best...

January 23, 2009 at 10:01 PM  
Blogger MissWhateva said...

Om my god! Awk pengsan Syazli?! Kesian nyer! Bleh ar gak tu. No 26. Dari I. No. 1000 lebih. Hah!

April 9, 2010 at 2:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home