Thursday, February 5, 2009

yes yes yes!!!

Yes! Yes! Yes! Akhirnya dapat juga saya wakil sekolah sebagai pemain bola baling. Mula-mula saya ingat kan bermain bola baling tu senang jadi saya pun masuk lah sukan bola baling. Sekali masa training baru sedar memang susah giler. Dah lah coach dia garang. Kalau salah sikit macam nak bunuh jer. Masa training ada kena main pas-pas tapi kalau tak dapat sekali haaa... siap, habis kena rotan. Habis merah tangan kalau tengok dari tepi boleh nampak kesan kena rotan tu timbul. Tapi saya boleh lah tahan. Saya orang yang terpilih dalam bola baling tu dan saya pula menjadi ketua dalam geng saya yang bernama 'mad boyz' tapi tak de lah mad... sikit je. Tapi yang ironi nya dah lah saya tak suka coach tu pastu ada pulak dia suruh orang panggil dia 'Coach Syazli' lain lah kalau nama dia dah memang syazli (Agaknya dia suka nama saya kot? Hee..perasan pulak saya ni) Sesapa yang nak berkenalan dengan coach saya tu, kalau nak, haaa... call saya dulu 017-4537174. dah saya letih ni nak tido...zzzzz

Labels:

1 Comments:

Blogger ArifF said...

aku tak masuk pape pun

March 13, 2009 at 10:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home